سبز متوهم

فتنه گران متوهم ظاهرا قصد درمان خود را نداشته و پس از درگیری های متعدد در فضای سایبر پیرامون موسوی و کروبی با خودشان ، این بار به فکر ارائه طرح های جدید برای هک کنتور های آب و برق و گاز افتاده اند !
به گزارش صراط نیوز ، در آخرین حرکت جالب خارج نشینان برای جو سازی علیه نظام ، مطالب مضحکی پیرامون هک کردن کنتور ها برای رایگان شدن هزینه آب و برق و گاز منتشر شده که به نوبه خود جالب است .
انتشار موارد مذکور برای هک کنتور ها جهت مقابله با طرح هدفمندی یارانه هاست، در روشهای ارائه شده به هک کنتور تلفن هم اشاره شده است و این در حالی است که  طرح هدفمندی یارانه ها تلفن را در بر نمی گیرد .
گفتنی است طرح هدفمندی یارانه ها به اعتراف ضد انقلاب علیرغم پیش بینی هایشان با همراهی مردم کاملا موفق اجرا شده و این مهم باعث شده تا آنها برای جو سازی اقدام به انتشار راهکارهای هک کنتور نمایند

حضور بیشمارررررررررررررر سبزها !!!

همایشی که اخیرا با پیگیری برخی مقامات دولتی فرانسه و تحت عنوان «کنگره دموکراسی خواهان سبز ایران» در پاریس تدارک شده بود، صرفا بهانه ای برای خودنمایی برخی عناصر فرصت طلب بود.

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcToxdxjs_bxasE9zfSMk3VIFROLOd8aaiIqwESVB1mIx2J-Ru7qSw&t=1به گزارش جهان به نقل از کیهان این همایش در یکی از تالارهای مجلس شورای ملی فرانسه برگزار شد و قرار بود مسئول حقوق بشر در وزارت خارجه فرانسه هم در آن شرکت کند که به بهانه برخی مشغله ها درباره آفریقا از حضور در همایش امتناع کرد. با این حال نیکل املین وکیل مجلس (وزیر سابق) و مانوئل والس شهردار اوری در همایش حضور داشتند. رضا پیرزاده رئیس دفتر و مشاور ارشد رضا ربع پهلوی پیگیر اصلی برگزاری این همایش بود و در کنار او امیررضا بختیاری، محمد مصطفایی و کاوه شیرزاد هم سخنرانی کردند که خود را نماینده ۴ طیف سیاسی معرفی کردند. پیرزاده مدعی دفاع از مشروطه خواهی بود. شیرزاد خود را به عنوان سخنگوی حزب دموکرات که در کمپین انتخاباتی مهدی کروبی فعالیت کرده و پس از ۶ ماه زندان اکنون پناهنده سیاسی است، معرفی نمود. جمهوری خواهی و دفاع از سکولاریسم و حقوق بشر از دیگر مدعاهای حاضران بود. محمد مصطفایی وکیل کلاهبردار سکینه-م (قاتل همسر خود به همراه مردی که مرتکب زنای محصنه با وی شده است) است که با سوءاستفاده از این پرونده خود را مبارز سیاسی جا زد و پناهندگی گرفت.
سایت خودنویس با اشاره به سیاه بازی اخیر طیفی از عناصر ضدانقلاب در پاریس نوشت: به راستی اگر همه اپوزیسیون ایران عضو این مجموعه هستند، چرا مجاهدین [تروریست های منافق] نه؟ این همایش، کنگره ای برای هیچ بوده نگاهی به آلبوم عکس های این کنفرانس و ژست های شرکت کنندگان بیشتر تبلیغات سریال لاست را تداعی می کند تا مبارزه و خلاصه آنکه وقتی به حضور محمد مصطفایی به عنوان وکیل حقوقی در این گونه مراسم ها دقت می کنم تاسف می خورم به خاطر عشق به شهرت و رسانه ای شدن.

فتنه در اخراجی ها

جریان فتنه موسوم به جنبش سبز با تحریف فیلم اخراجی‌ها برای توزیع و پخش گسترده سی‌دی مونتاژی این فیلم در تبریز تلاش می‌کند.


به گزارش فارس، سی‌دی مونتاژ‌ شده فیلم اخراجی‌های ۳ با متنی که در حمایت از فرقه سبز تدوین شده به صورت گسترده در سطح شهر تبریز توزیع می‌شود.
در آغاز این فیلم در متنی آمده است: فیلم اخراجی‌ها در راستای انحراف افکار عمومی از جنبش سبز آزادیخواه مردم ایران (جنبش سبز) تهیه شده و از این رو از جوانان جنبش سبز و از آحاد مردم می‌خواهیم با تحریم این فیلم از حضور در سال سینماها خودداری کنند.
در ادامه این متن تصریح شده است: مردم نباید اجازه دهند تا عده‌ای سودجو با استفاده از احساسات مردم نسبت به تاریخ دفاع مقدس و تحریف واقعیت جیب خود را از ثروت انباشته کنند.
براساس این گزارش، در این سی‌دی علاوه بر متن فوق، فیلم اخراجی‌ها‌ی ۳ در ۲۲ ترک یا فایل ضبط شده است.
اضافه می‌شود، متن فوق شدیداللحن بوده و کلمات نامناسبی نسبت به نظام و انقلاب در آن درج شده است.