کروبی دوست دارم

کشیش‌های آمریکایی رئیس‌جمهور این کشور را "شرور " خوانده و برای مرگ وی دعا کردند.
 
به گزارش فارس، پایگاه خبری مفکرة الاسلام به نقل از منابع اطلاع‌رسانی آمریکایی نوشت که کشیش‌های آمریکایی در مراسم هفتگی خود برای مرگ "باراک اوباما " رئیس جمهور آمریکا دعا کردند.

این روحانیان تاکید کردند که اوباما شرور است و باید خیلی زود از دست وی خلاص شد.

"استیون اندرسون " و "ویلی درایک " که دو تن از کشیش‌های بلندپایه آمریکایی، دوشنبه گذشته از هواداران خود خواستند تا با حضور در کنست برای نابودی اوباما دعا کنند. آنها تاکید کردند این تنها کاری است که مرحله کنونی می‌توان انجام داد.

یکی از این کشیش‌ها در اظهاراتی مطبوعاتی گفت: اگر شما رهبری شرور و بد داشته باشید باید از خداوند بخواهید که فرزندان وی را یتیم و زنش را بیوه کند، باید از خدا بخواهید که مدت ریاست وی کوتاه باشد.
وی ابراز امیدواری کرد که اوباما بر اثر سکته مغزی هر چه زودتر از دنیا برود.
کاهش محبوبیت باراک اوباما در اولین سال ریاست جمهوری خود در میان تمام رئیس‌جمهور‌های آمریکا حتی جرج بوش در مدت مشابه بی‌سابقه است.

کلیپ 22 بهمن

ایسنا: جانشین فرمانده نیروی انتظامی از توقیف و بازداشت افرادی که اقدام به مزاحمت در چارشنبه سوری امسال کنند تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

سردار احمدرضا رادان در حاشیه شانزدهمین همایش روسای بهداری‌های کل ناجا در جمع خبرنگاران درباره تمهیدات پلیس برای چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته پلیس با افرادی که ایجاد مزاحمت، سد کردن مسیر و استفاده از مواد محترقه خطرناک می‌کنند برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به این که هدف اصلی برگزاری این سنت قدیمی حل کردن مشکلات و نگرانی‌های مردم است، اظهار کرد: به مرور زمان هدف اصلی برگزاری مراسم چهارشنبه سوری به فراموش سپرده شده و متاسفانه مباحث غلط دیگری جایگزین آن شده است.

سردار رادان اضافه کرد: پلیس به گلوگاه‌های ورود مواد محترقه خطرناک توجه ویژه‌ای خواهد داشت و براساس هماهنگی‌هایی که با مقامات قضایی انجام شده است هر کسی که با ناهنجاری اقدام به ایجاد مزاحمت، راهبندان کند و آزار و اذیت مردم کند، بازداشت و احتمالا تا پایان تعطیلات نوروزی پلیس و دستگاه قضایی در خدمت این افراد خواهند بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این که همچنین خودروهایی که در چهارشنبه سوری امسال توقیف شوند تا پایان تعطیلات متوقف خواهند بود، در عین حال تصریح کرد: البته مطمئن هستم با توجه به اهمیتی که مردم برای برگزاری این مراسم دارند مراسم چهارشنبه آخر سال به خوبی برگزار خواهد شد و حساب گروه اندکی که اقدام به ایجاد مزاحمت می‌کنند از مردم جداست.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در رابطه با کشفیات مواد محترقه هم گفت: میزان کشفیات مواد محترقه تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است که این موضوع به دلیل توجه ویژه پلیس به مواد محترقه غیراستاندارد و خطرناک است، به طوری که نیروی انتظامی تا پایان سال جاری مناطق مرزی تا جوار شهرهای کشور را تحت کنترل خود قرار می‌دهد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: مواد محترقه غیراستاندارد داخلی از برخی استان‌ها به مناطق مختلف رد و بدل می‌شود و مقداری از این مواد هم از مرزهای شمال غرب و جنوب شرق کشور وارد می‌شود که در حال حاضر آماده‌باش به پلیس در مرزهای کشور داده شده است.

مرگ سیاسی موسوی

یک تحلیلگر سیاسی گفت: اگر موسوی رأی می‌آورد معلوم نبود چه کارها می‌کرد و یقینا بساط تضعیف نظام اسلامی را مهیا می کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس حاجی‌نجار پیش از ظهر امروز در همایش فصلی ناظران انتخابات که در سالن کوثر برگزار شد، اظهار داشت: تحولات و حوادثی که پس از انتخابات روی داد فرصتی را برای پالایش درونی نظام جمهوری اسلامی فراهم کرد که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: هر نظام سیاسی فراز و فرودهایی دارد که این فراز و فرودها، فرصت‌ها و تهدید‌هایی را فراهم می‌کند.

این تحلیل‌گر سیاسی اضافه کرد: خیلی از انقلاب‌ها در سالهای اولیه خود دچار تغییر مسیر شده‌اند، ولی انقلاب اسلامی به برکت فرهنگ غنی دینی و اسلامیش این فرصت را داشته که ضمن ادامه حرکت در مبانی اسلامی و انقلابی خود از فرصت‌ها برای حرکت هر چه بیشتر در این راه بهره ببرد و البته در حوادث پس از انتخابات چالش‌های توانفرسایی را نیز در برابر نظام دیدیم که این چالش‌ها می‌توانست برخی از نظام‌های سیاسی را نیز سرنگون کند، ولی به دلیل تفاوت نظام اسلامی با این نظام‌ها ما توانستیم از این چالش‌ها فرصتی برای تقویت و غنای هرچه بیشتر کشور و نظام بهره ببریم.

*پیام معجزه‌ای 22 بهمن

وی اعلام کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: 22 بهمن امسال معجزه‌ای الهی بود. اگر با نگاهی به فرایند جنگ نرم در عرصه رسانه‌ای داشته باشیم می‌توانیم این تعبیر رهبری را بفهمیم و عمق آن را درک کنیم، در دو تا سه هفته اخیر تهدیدهای نظامی و تحریم‌های اقتصادی با ادعاهای دشمنان افزایش یافته بود و شاهد شدیدترین جنگ رسانه‌ای برای فروپاشی نظام اسلامی بودیم که این جریان را بخش رسانه‌ای دشمن پیگیری و دنبال می‌کرد ولی خوشخبتانه با تدبیر رهبری و حضور هوشمندانه مردم این توطئه‌ها ناکام ماند.

*وحدت ملی پیام ویژه 22 بهمن

حاجی‌نجار تصریح کرد: پیام ویژه 22 بهمن وحدت ملی است. در واقع باید بدانیم که 22 بهمن نماد وحدت و انسجام ملی در کشورمان بود و به لحاظ ارزیابی کارشناسان جمعیتی حدود 50 میلیون نفر در 871 شهر کشور به خیابان‌ها آمدند البته به این رقم باید جمعیت روستاییان نیز افزوده شود ولی در هر حال امسال برای نخستین بار پس از آغاز انقلاب تاکنون دفاع از رهبری و ولایت فقیه به طور برجسته در حمایت مردم ظهور و بروز پیدا کرد.

وی افزود: پیام دیگر 22 بهمن امسال تأکید بر اصول انقلاب بود که مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن آن را به اثبات رساندند و پیام دیگر در این راهپیمایی ارتقای تراز بین‌المللی جمهوری اسلامی بود. چرا که پیش از 9 دی و 22 بهمن بسیاری از دوستان انقلاب در خارج از کشور نگران بودند، ولی پس از حضور پرشور مردم آگاه و هوشیارمان در راهپیمایی 22 بهمن دوستداران انقلاب و اسلام در خارج از مرزها شاد شدند و باز این روحیه در میان آنها تقویت شد.

این تحلیلگر سیاسی خاطرنشان ساخت: تأثیر دیگر 22 بهمن امسال در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری است، چرا که جریانی پس از انتخابات سعی بر القای توهم تقلب و پیروزی داشت گرچه چنین ادعایی را بسیاری قبول نداشتند و حتی مسئولان ستاد انتخاباتی آنها نیز پس از برگزاری انتخابات وجود هرگونه تقلب در استان مورد نظر را تأیید نمی‌کردند، ولی در هر حال این توهم توسط برخی ایجاد شد و از فرصتی که برای جمهوری اسلامی ایجاد شد جلوگیری شد. چرا که حضور 40 میلیونی مردم در پای صندوق‌های رأی می‌توانست در عرصه‌های بین‌المللی مؤثر واقع شود ولی برخی با ایجاد توهم مانع این دستاورد شدند، ولی به شکر خدا در راهپیمایی 22 بهمن مردم با حضور خود نشان دادند که چنین ادعاهایی را باور ندارند.

*دشمنان طمع نکنند

این تحلیلگر سیاسی خاطرنشان کرد: پیام دیگر راهپیمایی 22 بهمن به مخاطبان بیرونی است تا کسانی که خارج از این مرزها نشسته‌اند به این کشور طمع نکنند و از این توهم بیرون بیایند البته در بررسی‌های انجام شده در خصوص میزان خسارت‌های وارد شده در حوادث پس از انتخابات، بیشترین آمار خسارت مربوط به مناطق شمال شهر تهران است و این در حالی است که در مناطق جنوب شهر تهران که بیشتر مردم مستضعف نشین هستند میزان خسارت وارده صفر درصد است و این نشان می‌دهد که تلاش جریان فتنه برای تأمین توهم تقلب و پیروزی نتیجه‌بخش نبوده است.

*برخی از خواص آسیب‌های بسیاری به نظام زدند

وی تأکید کرد: یکی دیگر از پیام‌های راهپیمایی 22 بهمن برای برخی از خواص است، متأسفانه ما در حوادث پس از انتخابات از این بخش آسیب‌های بالایی دیدیم و در این میان برخی از شخصیت‌ها با گذشت 8 ماه از انتخابات هنوز هم در اعلام موضع و تصریح مواضع خویش تردید دارند که این نشان دهنده ان است که آنها جزو عقب ماندگان از قافله هستند.

حاجی نجار یادآور شد: برای شناخت حوادث پس از انتخابات باید مؤلفه‌ها و شاخصه‌های مؤثر در این میدان را بازشناسی کنیم و تحلیل مجددی از آن داشته باشیم و البته چه بسا در برخی از جاها در ابتدای راه باشیم.

وی ادامه داد: در ماجرای فتنه اخیر سه مؤلفه اساسی شامل جریان فعال سیاسی داخل، عامل و قدرت بیرونی و بدنه اجتماعی باید مورد بررسی قرار گیرد.

حاجی نجار اضافه کرد: تفاوت جنگ نرم و سخت در این مؤلفه‌هاست چرا که در جنگ سخت نقش عوامل داخلی خیلی موثر نیست اگر چه سرپل‌های دشمن در داخل معلوم بودند ولی حداقل یک حرکت و فتنه درونی برای همراهی با دشمن نداشتیم از طرفی بررسی دوران دفاع مقدس نشان می‌دهد که نارضایتی‌ها در این دوران در کمترین میزان خود بوده است یعنی بدنه اجتماعی در جنگ سخت همراه دشمن نبوده است و فعالان سیاسی نیز یا ساکت بودند و یا با نظام همراهی می‌کردند در نتیجه شناخت دشمن هم مشکل نبود وانگهی زمان آغاز جنگ سخت هم روشن بود و همه می‌دانند که 31 شهریور جنگ تحمیلی آغاز شد.

*ابعاد جنگ نرم ناشناخته مانده است

این تحلیل گر سیاسی تأکید کرد: هنوز ارکان جنگ نرم را به خوبی نشناخته‌ایم و بسیاری از ما زمان آغاز جنگ نرم را نمی‌دانیم ولی اگر فرصتی باشد باید این مسائل را برای آحاد مردم به صورت دقیق تبیین کنیم تا اقشار مختلف نسبت به این موضوع اطلاع پیدا کنند. در این میان مقام معظم رهبری پیشینه جنگ نرم را به بیست سال قبل اشاره می‌کند که بررسی حوادث بیست سال گذشته نشان گر درستی این صحبت است.

حاجی‌نجار خاطرنشان کرد: امروز در اخبار و مسائل مختلف نامی از اتاق فکر جنبش سبز می‌شنویم که در این اتاق فکر کدیور، گنجی، مهاجرانی، بازرگان و سروش حضور دارند و بررسی وضعیت این افراد در بیست سال گذشته نشان گر ابعاد جنگ نرم است چرا که اینها هر کدام نماینده یک حلقه سیاسی در کشور هستند.

وی توضیح داد: سروش به عنوان نمونه و شاخص اعضای اتاق فکر پس از رحلت امام نسبت به مواضع انقلاب و ارای امام زاویه پیدا کرد که این زاویه را در افکار وی مبنی بر حاکمیت سکولاریسم شاهد هستیم که بیشتر در حلقه کیان و فعالیت‌های این جریان نمود پیدا کرد.

حاجی‌نجار عنوان داشت: حلقه دوم ، حلقه «سلام» است. این حلقه برخلاف حلقه اول در گام اول همراه نظام بوده و حتی در حمایت از ولایت فقیه و رهبری نیز داعیه دار بوده است و سنگ انقلاب را نیز به سینه می‌زده است اما در گذشت زمان اعضای این حلقه در مقابل نظام ایستادند و این حلقه‌ای است که به چپ سیاسی گذشته ارتباط دارد.
وی افزود: حلقه سوم، حلقه «ایران فردا» است. این حلقه که در بستر شورای فعالان ملی مذهبی و نهضت آزادی است با دستگیری عزت الله سحابی و تأسیس نشریه ایران فردا آغاز به کار کرد، این جریان گرایش‌های سوسیال دموکراتی داشته و در فعالان چپ قزوین نیز طرفدارانی داشته و بیشتر با نگاه سکولاریسم فعالیت داشته است البته این جریان از ابتدا با نظام فاصله داشته است.

این تحلیل‌گر سیاسی اعلام کرد: حلقه چهارم ، حلقه «کارگزاران» است، این حلقه که محصول تفکر تکنوکراتی است در دوران سازندگی و با امکانات نظام فعالیت خود را آغاز کرد و حلقه پنجم «مجمع روحانیون مبارز» است که این حلقه از ابتدا با انقلاب بوده ولی در جریان دوم خرداد و مسائل پس از آن جهت‌گیری‌های آن تغییر پیدا کرد.

وی یادآور شد: این حلقه‌ها به عنوان نقطه اساسی آغاز جنگ نرم محسوب می‌شود و البته این حلقه‌ها با تهاجم فرهنگی دشمن پیوند خورد چرا که دشمنان انقلاب سه مؤلفه فرهنگ دینی اسلام، رهبری و اعتقادات مردم را مانعی بزرگ در برابر رسیدن به اهداف شوم خویش می‌پنداشتند بنابراین در برابر ناکامی‌هایشان در جنگ سخت با برنامه‌ای که تحت عنوان تهاجم فرهنگی مهیا کردند بدنه اجتماعی کشور را مورد هدف قرار دادند چرا که معتقدند تا زمانی که این سه ویژگی وجود دارد نمی‌توانند به اهدافشان برسند.

*ورود عناصر جنگ نرم به درون حاکمیت پس از دوم خرداد

حاجی‌نجار یادآور شد: پیش از دوم خرداد عناصر این پنج حلقه خارج از حاکمیت بودند که با انتخابات دوم خرداد 76 تلاش‌هایی شد تا آنها وارد حاکمیت شوند در نتیجه کارگاه‌هایی در وزارت کشور جمهوری اسلامی شکل گرفت که محوریت آن را آقایان بشیریه، تاجیک و حجاریان بر عهده داشتند و قرار بود بلاهایی بر سر نظام بیاورند، درست است که این کارگاه‌ها درون حاکمیت و نظام اسلامی شکل گرفت ولی با شاخص‌هایی چون اصالت و برابری، عدم برتری افراد نسبت به یکدیگر به لحاظ حق حکومت به دیگری، اصالت رضایت، اصالت قانون و اصالت حاکمیت مردم فعالیت خود را در پشت درب‌های بسته آغاز کردند و برای برخی ظاهرسازی‌ها از یکی از عناصر اصولگرا نیز به جمع خویش دعوت کردند ولی پس از مدتی آن عنصر اصولگرا نسبت به حرکت‌های آنها اعتراض کرد.

حاجی‌نجار عنوان داشت: در 14 اردیبهشت 78 مقام معظم رهبری مقابله با جنگ نرم را آغاز کردند و از آن روز چفیه بر گردن انداختند و عناصر این حلقه وقتی که دیدند دستشان رو شده بلافاصله قائله 18 تیر را برپا کردند ولی تفاوت آن قائله و قائله پس از انتخابات دهم این بود که در قائله 18 تیر 78 فاقد بدنه اجتماعی بودند در نتیجه با ضعف‌هایی مواجه شدند و اگر در حوادث پس از انتخابات در ابتدا شاهد این بدنه اجتماعی هستیم باید ریشه آن را در تهاجم فرهنگی و فعالیت‌های ماهواره‌ای و رسانه‌ای دشمنان پیگیری کنیم.

این تحلیل‌ر سیاسی یادآور شد: در انتخابات‌های گذشته کسانی که سرکار آمدند با شعارهایی مثل توسعه سیاسی آمدند ولی وقتی که در انتخابات مجلس هشتم و دیگر انتخابات‌ها با عدم رویکرد مردم مواجه شدند در حالیکه به اصول و ارزش‌های انقلاب اعتقاد چندانی نداشتند ولی به ناچار از این اصول دم زدند بنابراین وقتی خاتمی در 20 بهمن‌ماه 87 نامزدی خود را اعلام می‌کند حتی یک کلمه از توسعه سیاسی نمی‌گوید و از طرفی جریان اصلاحات فردی را با عنوان شعار امام و انقلاب کاندیدا می‌کند.

وی ادامه داد: نظام اسلامی در جریان انتخابات از بسیاری از مسائل گذشت تا انتخاباتی سالم داشته باشیم به عنوان نمونه موسوی در هفته‌های آخر انتخابات ادعا می‌کند که اگر رأی بیاورم نظارت استصوابی را جمع می‌کنم و معلوم نیست که وقتی نظام ، مجلس و رهبری دارد چگونه این کار را می‌کردند در واقع مسائل آن روز و حوادث پس از انتخابات نشان می‌دهد که اگر موسوی رأی می‌آورد بساط نظام اسلامی را جمع می‌کرد. چرا که وقتی فردی با 2 میلیون رأی در تهران این کارها را می‌کند اگر 20 میلیون رأی در کشور داشت معلوم نبود که امروز چه کارها را نمی‌کرد.

*موسوی پذیرش شکست را مرگ سیاسی خود می‌داند

این تحلیلگر سیاسی ادامه داد: پس از انتخابات 22 خرداد موسوی تصور می‌کرد که اگر نتیجه انتخابات را بپذیرد مرگ سیاسی خود را پذیرفته در نتیجه وارد صحنه شد و جنگی را برای بقای خویش آغاز کرد و این صدمات جبران ناپذیری وارد کرد و از قضا نوع استراتژی و حرکت عوامل داخلی و عوامل خارجی هماهنگ بود.

وی توضیح داد: مجلس آمریکا 55 میلیون دلار بودجه علیه نظام جمهوری اسلامی تصویب کرده است که 15 میلیون دلار برای ایجاد شبکه‌های جدید ماهواره‌ای است، 15 میلیون دلار برای ایجاد شبکه اینترنتی و 20 میلیون دلار برای آموزش اینترنت است و جالب اینکه بودجه تصویب شده علیه نظام جمهوری اسلامی در اختیار وزارت دفاع آمریکا یعنی پنتاگون قرار می‌گیرد و این به وضوح نشان می‌دهد که صحنه مقابله با نظام اسلامی به طور کامل نظامی است.

حاجی‌نجار عنوان داشت: عوامل فتنه وقتی پس از گذشت انتخابات و فتنه‌هایشان آرام آرام با ضعف اقبال عمومی روبه‌رو شدند فشارهای بیرونی را تشدید کردند بنابراین می‌بینیم که در آستانه 22 بهمن اعلام می‌شود که موشک‌هایی برای مقابله با موشک‌های ایرانی آماده است و البته پس از راهپیمایی 22 بهمن امسال مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از مردم تبریز یک جبهه گشایی علیه دشمنان خارجی ایجاد کردند.

این تحلیلگر سیاسی اضافه کرد: جریان فتنه در 22 بهمن با فرمول ورود، قدرت‌نمایی و امتیازگیری آماده شده بود ولی همانطور که دیدیم سیل خروشان مردم مانع از فتنه‌گری آنها شد و همانطور که مقام معظم رهبری گفتند آنها راهی جز توبه، جبران و محاکمه عوامل اخلال، راهی در پیش رویشان نیست.

حاجی‌نجار در پایان اظهار داشت: آخرین نکته‌ای که باید بگویم این است که امروز رسالت ما در زمینه بدنه اجتماعی سنگین است چرا که دشمن تلاش می‌کند از طریق تهاجم فرهنگی و مسائل دیگر بدنه اجتماعی را به خود جذب کند البته در 22 بهمن همه دیدیم که این تلاش دشمن ناموفق بوده ولی جریان‌سازی رسانه‌ای دشمن در این زمینه همچنان ادامه دارد در نتیجه ما نیز باید با رویکرد فرهنگی و بصیرت‌دهی به رسالت خویش عمل کنیم.

همسر سابق کروبی

معصومه س- اخیرا در تماسی با سایت حقیقت نیوز پرده از مسائلی برداشت که دل هر مسلمانی را به درد می آورد، وی از چگونگی سوء استفاده مهدی کروبی از خودش گفت و چهره حقیقی این فرد را برای ملت ایران به خوبی نمایان کرد.

البته در این گفت و گو معصومه –س مسائلی رابیان داشت که سایت حقیقت نیوز از انتشار تمامی این گفته ها به دلیل حفظ شئونات اسلامی خودداری کرد.

وی در این گفت و گو با دست اندرکاران سایت حقیقت نیوز تاکید داشت که حاضر است در این باب با ارائه اسناد و مدارک افشاگری خودش را ادامه دهد تا بطن و سیرت این افراد که داعیه مردم سالاری و ارزش ها را دارند برای ملت ایران به خوبی روشن و آشکار شود.

البته خانم معصومه –س بر حفظ امنیت جانی خود بعد از این روشنگری نیز تاکید کرد.

بر همین اساس صدا وسیما می تواند با دعوت از معصومه –س همسر سابق مهدی کروبی و انجام گفت و گوی اختصاصی با وی دست به روشنگری بزند.

سایت حقیقت نیوز این آمادگی را دارد تا این حضور را مهیا کند.