کلیپ 22 بهمن

ایسنا: جانشین فرمانده نیروی انتظامی از توقیف و بازداشت افرادی که اقدام به مزاحمت در چارشنبه سوری امسال کنند تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

سردار احمدرضا رادان در حاشیه شانزدهمین همایش روسای بهداری‌های کل ناجا در جمع خبرنگاران درباره تمهیدات پلیس برای چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته پلیس با افرادی که ایجاد مزاحمت، سد کردن مسیر و استفاده از مواد محترقه خطرناک می‌کنند برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به این که هدف اصلی برگزاری این سنت قدیمی حل کردن مشکلات و نگرانی‌های مردم است، اظهار کرد: به مرور زمان هدف اصلی برگزاری مراسم چهارشنبه سوری به فراموش سپرده شده و متاسفانه مباحث غلط دیگری جایگزین آن شده است.

سردار رادان اضافه کرد: پلیس به گلوگاه‌های ورود مواد محترقه خطرناک توجه ویژه‌ای خواهد داشت و براساس هماهنگی‌هایی که با مقامات قضایی انجام شده است هر کسی که با ناهنجاری اقدام به ایجاد مزاحمت، راهبندان کند و آزار و اذیت مردم کند، بازداشت و احتمالا تا پایان تعطیلات نوروزی پلیس و دستگاه قضایی در خدمت این افراد خواهند بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این که همچنین خودروهایی که در چهارشنبه سوری امسال توقیف شوند تا پایان تعطیلات متوقف خواهند بود، در عین حال تصریح کرد: البته مطمئن هستم با توجه به اهمیتی که مردم برای برگزاری این مراسم دارند مراسم چهارشنبه آخر سال به خوبی برگزار خواهد شد و حساب گروه اندکی که اقدام به ایجاد مزاحمت می‌کنند از مردم جداست.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در رابطه با کشفیات مواد محترقه هم گفت: میزان کشفیات مواد محترقه تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است که این موضوع به دلیل توجه ویژه پلیس به مواد محترقه غیراستاندارد و خطرناک است، به طوری که نیروی انتظامی تا پایان سال جاری مناطق مرزی تا جوار شهرهای کشور را تحت کنترل خود قرار می‌دهد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: مواد محترقه غیراستاندارد داخلی از برخی استان‌ها به مناطق مختلف رد و بدل می‌شود و مقداری از این مواد هم از مرزهای شمال غرب و جنوب شرق کشور وارد می‌شود که در حال حاضر آماده‌باش به پلیس در مرزهای کشور داده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد