فاجعه ای برای سبزها!

به گزارش "صراط" به نقل از ایلنا مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از شهرداری تهران خواست تا مخازن زباله پلاستیکی شهر را در ساعات عصرگاهی روز سه شنبه آخر سال از خیابان‌ها جمع‌آوری کند.

محمد رضا حاجی‌بیگی امروز در حاشیه چهارمین همایش چهارشنبه‌سوری، تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، سطل‌های زباله معابر شهر باید از ساعت 17 به منظور ایمنی بیشتر در شهر و پیشگیری از حوادث احتمالی، از سطح خیابان‌ها جمع‌آوری شود، چراکه اینکه سطل زباله اولین وسیله‌ای است که مورد تهاجم قرار می‌گیرد.

او افزود: همچنین در این روز باید در دو یا سه نوبت، سطل‌های زباله ازسوی خدمات شهری تخلیه شوند تا اخلالگران نتوانند با استفاده از ضایعات، اقدام به آشوبگری کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از سامانه 137 شهرداری نیز خواست تا در روز سه‌شنبه، چهارشنبه‌سوری، نسبت به جمع‌آوری ضایعات در مکان‌های پیش‌بینی شده اقدام کرده و شهرداری نیز در چند شیفت اقدام به تمیزی شهر و جمع‌آوری زباله کنند.

حاجی‌بیگی در ادامه از ستاد بحران شهرداری نیز درخواست کرد تا برای تامین آب و امکانات احتمالی مورد نیاز آتش‌نشانی در چهارشنبه‌سوری آماده باشند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی تهران، بر اساس برنامه‌ریزی، از ساعت 17 روز سه‌شنبه نمایندگان تمامی سازمان‌های مسئول به‌طور هماهنگ در خدمات رسانی به حوادث از جمله شهرداری، سازمان آب، ‌برق، اورژانس، سامانه ‌137 و خدمات شهری در محل مرکز بیسیم آتش‌نشانی در ملاصدرا مستقرمی‌شوند تا برای هرگونه حوادث احتمالی اقدام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد