موسوی ۶ تایی شد.

"9 ماه گذر از یک رویداد، ما را با زاویه‌های جمله سعید حجاریان بیشتر آشنا می‌کند. به حقیقت باید گفت که میرحسین موسوی، بازنده 6 بر صفر یک رقابت است".

به گزارش شبکه ایران، هفته‌نامه "پنجره" در جدیدترین شماره خود به بررسی عملکرد میرحسین موسوی در ماه‌های بعد از انتخابات پرداخته است.

در این مطلب که با عنوان "مسخ یک انقلابی" منتشر شده، آمده است: "پیش‌تر مغزمتفکر جنبش اصلاحات، "سعید حجاریان" گفته بود: موسوی اگر در مناظرات شرکت نکند، سه بر صفر بازنده است و اگر شرکت کند، شش بر صفر. این سخن اگرچه همان روزها به ملاحظه گوینده مورد توجه قرار گرفت اما تنها گذشت زمان بود که تفسیری گویا از آن ارائه کرد. این تفسیر اما از همان دقایق آغازین مجادله تاریخی خود را نشان داد. نخست‌وزیر به عزلت نشسته انقلاب، در حالی پشت میز این مناظره قرار گرفت که لرزش بدن او از فاصله دوربین هم مشاهده می‌شد، رنگی به رخسار نداشت و صدای بلعیدن ترس در دهان او به گوش می‌رسید. اینگونه بود که "چیز چیز" گفتن او به دستاویزی برای تبلیغات رقیب انتخاباتی مبدل شد و تصویر اسطوره‌ای او در ذهن بسیاری از هواداران و مخالفان او شکست".

در ادامه این مطلب، با بیان اینکه "میرحسین با اعلام رمز شورش و کد تقلب، به عنوان ملعبه یک انقلاب رنگی تازه، وارد صحنه شد"، نوشته شده است: "او با پشتوانه رسانه‌های استعمار، فراخوان شورش داد تا این بار رنگ سنتی شیعیان را به رنگ یک انقلاب آمریکایی بدل کند. این چنین بود که برخی در صداقت او تردید کردند".

این مطلب همچنین به واکنش مقام معظم رهبری به اقدامات آقای موسوی پرداخته و نوشته است: "هفته‌ها هشدار و انذار رهبر، نه تنها در او بی فایده بود که بر لجاجت و خودخواهب او نیز افزود. پس میرحسین اعتقادی به ولایت‌فقیه امام نداشت؛ هر چند در سال‌های گذشته به هر دلیلی خود را در این راه نشان داده بود".

به گزارش شبکه ایران، در پایان این مطلب با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌های 9 دی و 22 بهمن، عنوان شده است: "9 ماه گذر از یک رویداد، ما را با زاویه‌های جمله حجاریان بیشتر آشنا می‌کند. به حقیقت باید گفت که میرحسین موسوی بازنده 6 بر صفر یک رقابت است. رقابتی که لایه‌های بیمار و مخفی او را فعال کرده تا در عرض چند ماه، او را به مسخی عبرت‌آموز بکشاند. به یاد بیاوریم آخرین جمله طلحه را که هنگام فروافتادن در کام مرگ در ساعات پایانی جنگ جمل گفت: به خدا قسم نایستادم در هیچ موقفی مگر این که آن را شناختم، مگر این موقف را".

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد