اشک تمساح

دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پس از تماشای یک تئاتر، در واکنش به آنچه "عملکرد انتقادآمیز قوه قضاییه" نامیده است، گریه کرد.

به گزارش شبکه ایران، دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به آنچه "عملکرد انتقادآمیز قوه قضاییه" نامیده است، گریه کرد.

روز دوشنبه 10 اسفند ماه، فائزه هاشمی رفسنجانی برای تماشای نمایش "دوازده" در تالار سایه تئاتر شهر حاضر شده بود که پس از پایان نمایش، یکی از بازیگران در اقدامی عجیب، یک سبد گل را به او تقدیم کرد.

فائزه هاشمی هم در هنگام دریافت سبد گل، گریست و دلیل آن را فاصله بسیار رسیدگی های قضایی زندانیان سیاسی در حوادث پس از انتخابات در مقایسه با روند رسیدگی نتیجه عمل هیئت منصفه در این تئاتر بیان کرد!

این اظهارات جالب وی در حالی مطرح می‌شود که چند روز قبل، مسئولین دستگاه قضایی از تشکیل پرونده برای رسیدگی به تخلفات فائزه هاشمی در اغتشاشات بعد از انتخابات خبر دادند.

مرتضی بختیاری، وزیر دادگستری چند هفته پیش، در جلسه هفتگی جامعه وعاظ تهران با اشاره به خواست عامه مردم برای رسیدگی به اتهامات مهدی و فائزه هاشمی تصریح کرد: "پرونده برای مهدی و فائزه هاشمی تشکیل شده است".

موضوع دادگاهی شدن فرزندان آقای هاشمی پس از آن در جامعه مطرح شد که در دادگاه های پس از انتخابات، چند نفر از متهمین نام مهدی هاشمی را مطرح کردند.

همچنین حضور دختر آقای هاشمی در جمع اغتشاش گران در روزهای 16 آذر، عاشورا و 22 بهمن اعتراضات بسیاری را به دنبال داشت تا جایی که یکی از نمایندگان مجلس گفته بود: "قوه قضاییه اگر مهدی هاشمی را که در خارج است را نمی‌تواند دستگیر کند، چرا با فائزه هاشمی برخورد نمی‌کند".

گفتنی است که خانم فائزه هاشمی از همان روزهای نخست بعد از اعلام نتایج انتخابات، با حضور در میان اغتشاشگران، آن‌ها را به ادامه حضور در خیابان تحریک می‌کرد. همچنین او با دستبند رنگی در برخی تجمعات آشوبگرانه نظیر روز عاشورا حضور داشته است.

او همچنین حضور پررنگی در جلسات سخنرانی اصلاح‌طلبان داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد